Vad är det för fel?

Nu har jag varit förkyld i 5 dagar och känner mig sämre?! What is up with that?
Jag har börjat packa iallafall, tror att om jag börjar så fokuserar jag min vilja och oddsen att jag får lägenheten i stjärnhusen nästa vecka ökar. Lite som syrrans önskelåda fast det tar sig fysiskt uttryck.

Det är så mycket som händer framöver så jag vet inte hur man ska hinna med. Nästa torsdag är det Vår ruset, måtte jag bara blir frisk. Jag ska dessutom kolla på lägenheten samt klippa mig. Till nästa helg åker jag till Stockholm för lite fest och på måndag är det dags för besök hos Tradera även det i Stockholm. Sedan så ska jag grilla med min arbetsgrupp (Kim kommer säkert bli full) om någon vecka samt att det vankas fest hos min chef. Vidare ska jag stå på bakluckeloppis sista helgen i maj för att sälja allt jag inte behöver samt att jag kanske flyttar i månadsskiftet. Herregud...nu måste jag bli frisk snarast.

Vi har berättat för Nelly att vi ska flytta isär och att pappa ska bo kvar och mamma ska till stan. Nelly började gråta och ville följa med mig sa hon. Sedan frågade hon om vi aldrig mer skulle komma tillbaka till huset. Svårt att förklara detta med boendet men hon blev glad när jag talade om två rum och dubbla leksaker. Usch..it breaks my heart. Caesar är för lite för att förstå. Han är fullt upptagen med att vårda sin bebisdock som han badar och stoppar i leksaksugnen. Nästan bättre att inte förstå känns det som då Nelly pratar om flytten varje dag så innebär det nog att hon oroar sig.

Mina älskade ungar, jag hoppas jag kan se tillbaka på detta om 15 år och känna att detta var det bästa och att allt har gått bra för er i livet.

Kommentarer
Postat av: cilla

Det kommer vara tungt ibland och man får ont i hjärtat. Det bästa man kan göra är att lita på att det kommer bli bra, för det kommer det bli. Men det kan ta ett tag. Men du vet ju att du tagit rätt beslut gumman. Lycka till med allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback