Skapar barn en öppen kanal till det emotionella livet?

Jag såg Greys igår igen..skitbra som vanligt men jag vet inte vad det är med mig. Innan jag fick barn var jag en isjungfru som inte bekoms av nånting (kanske möjligtvis hundar i kina som blev gryta). Efter jatt jag fått barn kan jag gråta till allt så som Greys, sjukhusprogram, artiklar om barn som omkommer, frierier, förlossningsprogram osv. Varför har det blivit så här? Jag gillade mitt gamla hårda jag bättre, nu är det ingen idé att sminka sig längre.

Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till skruttan

Jag håller med dig, men jag har nog alltid varit lite "blödig" men detta tar priset. Jag tittade på Vänner-finalen igår (som jag sett flera ggr tidigare) men visst grät jag lika iaf när dom gick ut ur lägenheten. Sminkningen gav jag upp för länge sedan, mascaran rinner bara och det gör ont i ögonen.. Man är väl vackrast helt naturligt eller?



Ha en trevlig kväll.

Postat av: Jempa

Jag är också helt hopplös. Börjar grina för allt och ingenting, och särskilt om det är barn inblandade. Jag behöver bara se en baby som ser lite ensam ut så brister det.. :)



Men nu får du berätta. Vem är din pappa, vilket hus bor han i? Och det är väl du som är 'nya' arbetsledaren i Örebro? Och var Toronto-förorten Burlington? :)

2009-05-08 @ 23:13:07
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: Jempa

Men shit vad komiskt. Det huset ligger ju alldeles intill, och mamma brukar ta hand om deras katt när de är i Spanien. Jag ÄLSKAR deras hus, det är så himla gulligt :)



Nej, det var därför jag skrev 'nya', du har ju varit där ett tag, men blir ny för mig.. Ska bli skönt att komma tillbaka i augusti.

2009-05-09 @ 09:10:35
URL: http://litenyttmen.blogspot.com
Postat av: henny

Marie- tyvärr har jag passerat 30 och bör dölja ett och annat =) Hoppas du hade en bra kväll med!

2009-05-09 @ 10:51:16
URL: http://hennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback