Schyffert

Nämen såg ni Henrik Schyfferts show igår på 1:an? Jäklar va bra den var, både rolig, träffande med en uns av allvar. Den vill jag omgående ha på dvd samt att jag hatar mig själv för att jag var inne på ticnet och kollade upp biljetter till showen men lät bli när Perra som vanligt inte ville göra ngåt eller lägga pengarna på en show. Nu jävlar ska jag lägga pengarna på vad jag vill.

Idag verkar det bli halvdant väder, har haft barnen själv i 4 dagar och börjar få slut på idéer vad vi ska göra idag. Kanske försöka träffa nån annan mamma i nån park så de får springa av sig lite. Jag behöver tvätta all tvätt i tvättstugan och packa ner alla kläder och lakan och handdukar som inte ska användas på nån vecka. Min packiver är stor, Nina var ju här och jag gjorde bröd i ugnen. När de var färdiga insåg jag att jag packat alla grytlappar och visste inte var de var så det fick bli badhandduk om plåten istället.

Det där är jobbigt när man flyttar, man köper en konserv och inser att man inte har en aning om var i alla 143 lådorna som öppnaren ligger.

Kommentarer
Postat av: Jempa

Fan den såg jag inte.. Kan tänka mig att den var riktigt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback