Kristi H

Skönt med 4 dagar ledigt! Det är lördag morgon men det känns som jag varit ledig rätt länge nu och då är halva helgen kvar. Mamma har varit här och vi har åkt runt lite på stan och marieberg, planerat med grejer till lägenheten. Vi åkte förbi utanför huset också och jag visade Nelly var vi skulle bo. Hon blev glad över lekplatsen utanför och jag har lovat att vi ska vara där massor. Det är min helg med barnen så jag packar lite och leker lite, men de är faktiskt ganska bra på att leka med varandra nuförtiden. Nina kom igår och vi käkade mat och drack vin och lite päronvodka drinkar i uterummet, sista gången hon är här..kanske sista gången jag sitter en halv natt i uterummet också skulle jag tro.

I dag ska jag försöka få det sista ur garderoberna packat och sedan ska jag ta det jäkligt lugnt och mysa med barnen till Robinson. Skönt!

Jag och Nina snackade ju bort halva natten i uterummet och hon sa att jag ska se mig som FRIstående, inte ENSAMstående, det var jäkligt bra tycker jag. Så ska det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback