Grattis till min pojke

Idag fyller Caesar 2 år!! Grattis pojken, det har varit två toppenbra år med dig prinsen och jag älskar dig ändlöst. skönt att få pussa på barnen igen efter 3 dagar borta men samtidigt var det tre välbehövliga dagar.
Jag har precis kommit hem från min Gävle tripp men har dragit på mig något skit för jag mår uselt, jag lovar att det är svininflunesan nu iallafall. Hur som helst var det en bra resa där jag fick träffa 2/3 av mina syskon samt både mamma och pappa samt Noppe. Sedan var jue Jonas förbi Gävle också så vi fick ta några öl på världens bästa uteservering Berggrenska gården. Jag sörjer att han bor i Stklm för jag tycker ju om honom massor och vi har alltid roligt...

Nu försöker jag få ungarna att inte slå ihjäl varandra, Nelly är för liten för att fatta att det är Caesar som fyller år och att det är han som får presenter. Slagsmålet om Caesars nya gröna tramptraktor är i full blom. Samtidigt vill jag bara ligga i soffan eftesom jag har feber och svalt ett ton taggtråd.

Imorgon är det måndag och ännu en vecka med lägenhetsletande. Skjut mig.


Nu ska jag göra havregrynsgröt till kvällsmat då jag har ätit obeskrivligt onyttigt denna helg. Måste tillbaks till den strama linjen här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback