det oväntade

Jag har gjort något som inte alls är likt mig, men som jag tror och hoppas var en bra grej i slutänden oavsett resultat...Det var lite en sådan grej som jag egentligen inte vågar men som gjordes ändå..nu känner jag mig lite belåten..lyssnar lite på musik och funderar lite.

Till mer praktiska ting ska jag nu få in ungarnas dagis ansökan för stan, måste bli gjort så allt kommer igång. I veckan ska jag kolla på en lägenhet med inflytt genast, den är jag jäkligt spänd på. Hur nice vore det inte? Då kvarstår dock problemet med dagis för ungarna får ju knappast byta dagis på en vecka men jag måste ju börja i någon rörig ände här.

I helgen ska jag vara med barnen och perra gör vad han vill, undrar vad vi ska hitta på då? Jag har så många vänner dessutom som jag vill hinna träffa men jag har bara varannan helg än så länge och den tiden räcker liksom inte till.

Ska ikväll sortera ut grejer att sälja av på Tradden då det är lika bra att ha så lite att flytta som möjligt och dessutom behöver jag fixa mina slingor i håret, ser ju inte klok ut. Ska dessutom till Stockholm  nästa vecka först på tisdag till Tradera och sedan på fredagen ska jag upp över helgen. Toppen fina Stockholm, det ska bli skoj av flera anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback