Jag har beslutat mig för att sluta deppa och betrakta mitt liv som en komedi istället...

En sak som jag har svårt att se det roliga i är dock att vincent är borta sedan vi var i egypten. Han sågs av kattvakt senast i fredags och det är ju länge sedan, det har jag ont i magen över. En katt har ju 9 liv så han borde ha några kvar kan man tycka...

Brukar inte ha listor men någon gång ska det ske;

Bäst idag: att jag känner mig snygg i min solbränna och mina lite mindre kilon samt fått höra att jag ser bra ut.Yiehhhoo!
Sämst idag: vincent borta fortfarande..
Dagens sug: att jag rökte så mycket på semestern att jag är sugen på att fortsätta men borde absolut inte såklart
Dagens lunch:Grekisk sallad där jag nogsamt såg till att max svälja en deciliter pasta
Dagens middag:oklart men det får kanske bli light yoggi
Dagens plan:att köpa cambridge måltidsersättningar för att speeda upp tempot till fotomodells looken
Dagens överraskning: att brorsan ringde!
Dagens borde: ringa syster Stina men det får bli på vägen till affären så vi kan prata ostört 2 sek
Dagens undra:när går robinson i repris?
Dagens What the f..k: vädret såklart!
Dagens beslut:sluta ödsla energi på saker jag inte kan göra något åt, det är inte värt det för 5 öre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback