Jag kom på en bra sak idag..

En bra sak kom jag på. Jag tänker inte göra detta till någon viktblogg för det är lika trist som dåliga mammabloggar men jag måste ändå nämna här hur det går med dietandet så att jag har mina läsare (stina) att svara inför.
Nu har jag hållit på (jo, denna diet innehåller ju vin ibland) i 3 veckor och då har jag gått ned 4 kg. So far so good, i denna takt är jag Cindy Crawfoord innan kräftskivan. Jag åt en kolhydratsfri lunch idag och jag skippar nog dem till kvällen också. Nu börjar det ju bli viktbloggigt ändå..
Från och med nu ska jag skriva antal kilon  jag droppat varje måndag lite diskret längst ned i inläggen..så här..då kan de som skiter i det..skita i det lättare.









4kg..goodbye forerver!

Kommentarer
Postat av: Stina

Va du är duktig.. Själv pekar väl vågen bara åt andra hållet, finns ingen värre godisgris. Men snart är jag arbetslös och ska bara träna hela dagarna.. haha, vi får se ;)

Postat av: Fotomodell2010

fast du är ju redan smal..hade varit bra om träning fått ned dessa kilon men det är ren svält..haha. Måste träna, men kan ju inte innan 19..och då är det så mörkt o kallt o långt till gymmetförsvar

2009-03-02 @ 18:27:21
URL: http://hennyk.blogg.se/
Postat av: Stina

Sluta inte uppdatera din blogg nu bara.. Jag gillar den! :) Kraaamar!

2009-03-04 @ 16:13:47
URL: http://stinakall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha..nej då, jag skrev ju alldeles i förrgår men jag kanske inte orkar varje dag..tror jag iaf..

2009-03-04 @ 18:31:43
URL: http://hennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback