Girls just wanna have fun

Eftersom jag är hemma och vabbar med en förkyld Caesar så kan jag ju lika gärna passa på att kort ge referat från helgen. Jag var ju bjuden på tjejmiddag hemma hos Pauline och åkte dit redan vid 16 tiden på lördagen för att vi skulle ha lite tid att komma i kapp då vi inte hinner ses så mycket nu förtiden. Vi gick igenom alltifrån ett ex som ska bli pappa (ingen bra idé i det fallet) till förlossningar och barnkläder. Sedan var det dags för drinkar och det gjordes rediga cosmopolitans och lite senare malibu. Vi blev totalt 4 st vilket var rätt lagom och Pauline hade fixat superbra mat, trerätters som ändå kändes nyttigt, härligt för en dietande Henny.

Sedan var det poppande som gällde, största hiten var absolut Alice Coopers Poison.



paulines fina kök







Min mobilkamera hatar rörelse så våra alice cooper imitationer är något suddiga..kanske tur för inblandade!





The road goes on..and on..and on...

sedan när jag skulle hem dagen efter så fick jag först gå till bussen 45 min i högklackat och sedan ta bussen i 50min till, ni har hört det förr men det tål ju sägas igen...VARFÖR bor jag inte i stan.?På 2 tim som det tog att komma hem kommer jag ju förtusan till Stockholm med tåget.

Söndagen avslutades med att jag gick på barnteater med Nelly, från rock and roll och drinkar till häxor och prinsar på 24 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback