Gårdagen...

Jag åkte kl 17 igår och var hemma idag vid lunch, en redig utekväll=) Jag sov ju hemma hos Nina några timmar också så det är inte så farligt som det låter.

Hade verkligen skitkul igår, jag är så glad att jag jobbar ihop med så många bra människor och att vi är så olika men skapar ändå harmoni=)
Gårdagen fest blev en gymnasiefest heltklart där obligatoriska inslag som "visa snoppen","spilla på mattor," och leka "jag har aldrig" naturligtvis ingick. "Jag har aldrig" lekte vi för att lära känna varandra bättre men den leken går väl alltid ut på att man försöker snoka öppet i folks sexualliv? Jag struntar i motiven för roligt var det, tyvärr kan jag ju inte dela med mig av svaren här då det skulle orsaka en lynchmobb.

Satte nästan i mig ett paket cigaretter så jag borde vara döende idag men konstigt nog är det helt ok, jag tror det beror på att detta blev en fest i 2 dagar helg...dag 2 är inte lika otäck som dag1.

Min stackars son mår dock inte bra. Jag trodde ju inte att det var magsjuka (hur kan man spy en gång och sedan ha uppehåll i 36 timmar?) och drog glatt iväg på fest. Han hade spytt hela natten varvid jag fick jätteångest idag att jag hade mage att roa mig på stan när han var sjuk. Visst, han har ju en kapabel pappa som fixade det utan problem men beskyddarinstinkten säger alltid att man ska vara med sitt sjuka barn. Ingen av oss andra är sjuka så jag hoppas faktiskt det är magsjuka så att det inte är något annat skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback