Bloggar

Jag har blivit besatt och följer massor av bloggar för tillfället, nu får jag sluta och städa och tvätta istället...det är ju trots allt lite mer produktivt. Det är dock jäkligt kul att få lite inblick i andras liv och jag märker att småbarnsmammor har ungefär samma slags problem..vilket är skönt..jag är inte ensam!


Idag hände det saker på jobbet minsann..eftersom alla kanske inte fått veta ännu så skriver jag inte mer om det tills all information gått ut men jag hoppas iallafall det blir bra..annorlunda men bra tror jag!

Förövrigt har jag varit illamående i ett dyng nu med magsmärtor, usch vad kan det vara? Nej jag är absolut inte gravid!!! men jag hoppas det är lite oskyldig magkatarr. Det positiva är att det ju har bra effekt på mitt dietande när jag inte kan äta alls. Perra spydde i söndags...Caesar i veckan och Nelly hela Egypten resan nästan..Iam living my nightmare!

Kanske är det en dödlig tarmparasit från Egypten?


Usch va jag längtar till påsken nu och få komma till Andreas och Stina i Växjö, jag hoppas vi kan måla lite ägg för det tjatar Nelly om. Kanske borde jag pynta lite för barnens skull innan vi åker också...

Jag massbeställde kläder från HM nu..får väl skicka tillbaka hälften men jag hoppas verkligen på att några saker är så snygga som jag tror.

Nu har nog våren kommit iallafall, landet är fullt av krokusar och snödroppar och jag försöker njuta, vem vet hur länge jag har en trädgård. Har kollat på lite lägenheter och ställt mig lite på kö för att prova kövingarna och hur långt de räcker men det är så mycket annat som måste falla på plats först.


Kommentarer
Postat av: Stina

Också beställt nu när det var 20% eller? Jag har också gjort en rejäl beställning. Egentligen har man väl nte råd, men man har ju konto.. haha.. Andreas blev sur, men mycket kommer ju skickas tillbaka.



Vi kan måla ägg här med, men ta gärna med färg för vi har inget sådant :P Inte så många barn som brukar vistas här.

Postat av: Nina

Hej gullo! Näääär ska vi ses egentligen? Jag vill träffa dig!! Jag drar på kryssning nu och kommer hem torsdag men sen är jag öppen för förslag. Om ni vill få ni komma och fika lite födelsedagsfika hos mig lördag den 4 april ta med barnen! Annars hoppas jag på en vinkväll inom kort! Puss

2009-03-31 @ 13:56:58
Postat av: Anonym

Stina-jo jag såg ju det där 20% hos dig!!! tack för tipset! jo, jag tar med färger!

2009-03-31 @ 18:01:16
Postat av: henny

nina-snaaaaart! har du ngn tid på fredag? hur jobbar du nu och vart?

2009-03-31 @ 18:02:59
URL: http://hennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback