Lista då jag är fysiskt men inte psykiskt slut

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min grupp på jobbet gjorde så jäkla bra ifrån sig och att ta några öl med mina jobbarkompisar som är sköna människor.
Vad gjorde du kl 08 imorse: ville sova men var tvungen att gå upp och börja flytta
Vad gjorde du för 15 min sedan:  kollade in facebook
Det sista du sa högt: Kan du svara i mobilen?
Det senaste någon sa till dig: Nej, det var det inte
Vad har du druckit idag: massor massor med cola light  (beroende) och vatten
Vad var det senaste du åt: usch, chips..det var inte bra alls men orkade inte ens göra en macka
Vad var det senaste du köpte: Jag och Nina köpte lite cola och choklad och chipsen som jag nu fortsatte på under en micropaus i flytten
Vad är det för färg på din ytterdörr: det har bara varit min i en dag så jag minns inte..grå kanske?
Vad är det för väder hos dig nu: regnar det inte alltid?
Godaste glassmaken: oj, lakrits..och choklad..helst båda samtidigt i bägare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hmm..kärlek vet jag inte men jag har upplevt den där lilla chock magkänslan några gånger vid första ögonkastet som sedan resulterat i ngt..men kärlek är det ju inte sekund ett.
Sover du tungt: jag sover oerhört lätt..ger mig sömnbrist
Drömmer du mardrömmar: ja, det händer..mest om att barnen är borta
Trivs du med ditt jobb: ja, absolut
Favoritklädsel: skönast är ju mjukisbrallor och urtvättad collegetröja, men kanske inte så snyggt
Favoritlåt just nu: Oj, svårt..usch jag vet inte
Vad ser du om du tittar till höger: toalettdörren
Vad gör dig glad just nu: att flytten nästan är klar
Vad ska du göra härnäst: lägga mig o slökolla burken
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött..lite ensam känner jag mig..men det är inget humör
Favoritgodis: saltlakrits och choklad
Kläder just nu: grå byxor och grå stickad tröja, svarta strumpor
Sommarplaner:  njuta av tillvaron maximalt
Hur många kuddar sover du med: helst tre
Spelar du något instrument: nej, en gång i tiden gitarr men oerhört kortvarigt
Morgon eller nattmänniska: inget? eller båda? det går i perioder
Vad är viktigast för dig: att få ordning på lägenhetn så barnen känner sig ok med att det är nya hemma med mamma och att de mår bra
Är du kittlig: ibland
Snarkar du: är jag förkyld så säkerligen
Stjärntecken: skorpion
Äckligaste insekten: fästing..insekt eller ej
Stökigt eller välstädat: beror på vad det gäller
Längtar du mest efter just nu: sol, värme..och kanske lite kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback