HETT!!!

Vilken värmebölja! Det vackra vädret inledde fredagen och består fortfarande idag måndag. Helgen inleddes på fredagen med att jag och min arbetsgrupp på Tradera grillade. Vi var hemma på Lenas baksida och gjorde massor av grillspett med tillbehör, helt underbart i solen. Det blev även en del kubb, hopp på studsmatta samt lite för mycket vin och frisk avslöjande av privatliv. Nåja...det är väl snart glömt.

På lördagen stog jag på loppis i Fjugesta. Sannabadet hade premiär och gratisbad så hela Fjugesta struntade i loppisen och gick istället dit. Min förtjänst på 4 tim blev 25kr, jäkligt surt. Efter att ha duschat av mig så slängde jag mig in till stan och hem till Nina. Där drack vi öl och då jag hämtade pizza hämtade jag även upp Jonas som kommit från Stockholm. Vidare blev det lite Captain Morgan och lite mer skrattande åt ojämn solbränna

Så drog vi ned på stan liksom alla andra i Örebro, verkligen knökfullt. Vi gick in på Strömpis som såklart är bästa stället i stan med sin fantastiskt stora utegård samt 2 dansgolv. Vi drack vin och svor över att de i baren påstod att de skulle få in cigaretter snart men inget hände och eftersom vi alla tre är feströksberoende så blev hela kvällen en jakt på cigg.

Jag och Jonas tappade bort Nina en sväng men roade oss på egen hand på dansgolvet. När kvällen var slut kände jag mig bra sliten, hade knappt sovit på natten och var slutkörd.. vi skulle sova hos Nina men hon stog i 100år och snackade utanför  krogen så jag somnade i slottsparken. Jag sa åt Jonas att vakta mig så ingen polis eller annat fyllo skulle ta mig =) Herregud lite mycket 14 över det för att det ska vara ok..dessutom mådde jag rejält illa när vi sedan skulle rulla hem vid 4 snåret.

Mors dag sepnderades i parken med Jonas, han sov mest och jag solade på i vanlig ordning. Vid 3 tiden kunde magen acceptera mat så det blev en efterlängtad kebabrulle från Diana. Var hemma kl 8 och han umgås nån timme med barnen innan vi alla trillade i säng.

Idag har jag jobbat kortdag och varit på dagis sommaravslut. Nelly var såååå lycklig för att jag skulle vara med och för att jag fixat bullar och saft. Hon var överlycklig  att få mysa i parken  och att alla föräldrar var med. De sjöng en sång och var världens sötaste såklart. Nu är de helt slut och jag hoppas på en tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback