Nej men se..lite regn

Nä, nu får det räcka med regnande...
Filmer och målarböcker i all ära men nu börjar vi gå varandra på nerverna här. Kan det sluta regna..gör inget med moln och svalt..men snälla...inget mer regn.

Tröttnar ur på Örebro, nu måste jag härifrån ett tag..tänka på lite annat och roa mig med vänner. Malmö tror jag kan göra susen...men först en dag att städa och tvätta upp efter barnen..och kanske faktiskt en ny liten dejt i veckan. Sedan blir det lite fester och utgång också, veckan som kommer blir skoj!!!!

Usch va jag saknar min digitalkamera som Perra behöll, jag blir tokig utan..måste ha en ny omgående. Bloggar utan foton är inte så kul inser jag.

Tror jag ska boka in och träffa Jonas och Stefan i Stockholm också, lite Grönan på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback