Rosing igen..

Ja, nu måste jag ju utvärdera Rosing programmet då fast jag är trött och inte vill blogga mer idag.
Vad säger man? Nu kanske det inte finns några killar som läser denna blogg men enligt statistiken ska ju 1miljon svenska män vilja dejta henne...vad säger ni killar? Vad är det som lockar? Jag är uppriktigt nyfiken, samt att jag vill även ha svar på om sådana där plastläppar är snyggt. Det är ju trendigt nu så nån måste ju tycka det är fint...TRÄD FRAM! =)

Sedan tycker jag helt enkelt inte att hon är charmig på någotvis..

Jag tycker hon är ego och skum, snacka om att säga emot sig själv. Ena sekunden är det ett nytt liv hon börjat och knark är det värsta hon vet..sedan...Åh! jag hittade knark i en av killarnas väska (att rota genom folks saker i tv är förövrigt vidrigt)men han får vara kvar för det är viktigare att han som jag inte har nån kemi med drar. Nåja..man kan inte lära en gammal hund sitta, inte ens de gjorda av plast.

Ska inte tjata om detta då jag antar att tusen bloggerskor dissar henne i denna stund.

Till killarna då..stackars Linda..vilka hemska varelser. Jag drar en lättnadens suck över att jag och Linda har totalt olika smak när det gäller män, eller för all del..pojkar.

Kanske måste jag dock se ett avsnitt till..bara ett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback