Jordbävning...

Jag har haft en usel natt..först kunde jag inte sova utan låg och tänkte på Alex Schulman, endast dock för jag läst hans blogg innan läggdags!!!

När jag väl somnat vaknade jag efter 5 min av att Caesar satt ?! på mitt huvud..suck. slumrade till igen och vaknade av att det var jordbävning. Jag har ju bott lite i Japan och har varit med om några stycken så när jag hörde sänglampan skallra så flög jag upp, Malmö hade ju jordbävning i december så nu var det alltså Fjugestas tur...
Inget mer hände så med alla säkerher var det en tung lastbil som passerade...eller en poltergeist..men kanske mer troligt en lastbil.

1 timme senare så skrek Nelly rakt ut som hon gör ofta mitt i nätterna, det låter som någon håller på att döda henne och det där skriket ger mig alltid hjärtklappning, mina mamma instinkter får upp adrenalinet och sedan är det adjö sömn i minst nån timme..

sedan somnade jag till slut om och jag hade de allra bästa drömmar när klockan ringde kvart i 6..att sova är så skönt..och det är så oskönt att inte få göra det när det är meningen att man ska..

mer sömn åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback