Februari

Nu har jag haft världens paus igen i bloggandet..men jag tar detta som det kommer...
Hösten och vintern har varit fulla..hinner knappt med nånting annat än att jobba och hålla huvudet över ytan..
Börjat sälja Meandikläder så jag jobbar ju både dag och kväll ibland men det är jäkligt kul, lägger ju ned en del tid på ungarnas kläder från början så jag kan lika gärna tjäna pengar på det. Har haft flera visningar och hitills går det bra. Annars har kidsen nörjat på dagis vilket går kanon. De trivs bra och jag älskar att jobba, har svårt för att bara vara hemma så det är underbart att få vara med folk på jobbet..och emllanåt få lite uppskattnig..vilket man inte får för att man sliter hemma direkt.

Caesar är sjukt bra på att prata förresten..han gör sig förstådd angående det mesta nu. Tyvärr lär han sig från Nelly och dumma mamma är en klassiker...Nelly har ju dock avancerat till Skitgubbe och bajskorv sedan dagisstart..mycket charmigt.


Vi är inne i någon kallperiod, kan inte minnas någon vinter då det varit så mycket snö..när jag var liten var det ju mycket snö..men då bodde jag ju i gävle..plus att jag var just liten..allt är väl mer då. Förra året fick inte Nelly chansen att åka pulka men det tar vi igen nu. Inte för att jag gillar snö direkt, det är bara jobbigt med vinterkläder och släpa barnvagnen i decemitervallar här i dåligt plogade Fjugesta...

Tacka vet jag sommaren..snälla ..kom snart, jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback