Ärligt talat!!!!!!!

Jääääääääävvvll************!!!!!!!! Måste få skriva av mig innan jag förångas av ilska. I morse när vi kollade barntv så small det till i sovrummet. Sedan dog tv:n och datorn och alla utttag på övervåningen. Ja, då är det väl en propp? Nej, det var det inte utan felet är totalt okänt.  Har haft Anders här och även han som är elektriker fattar inte vad felet är..

Jag kan inte vara utan dator så då gick jag ned till telejacket på nedervåningen. Pluggade in där, men då lossnade jacket ur väggen. Fick luta en resväska emot det så det inte far iväg. Det finns endast ett telejack!!!???? på nedervåningen men det finns inget eluttag i närheten (grrr) så jag har skarvat 4 st sladdar över hela vardagsrummet för att vara uppkopplad och det lär väl fungera innan nån unge snubblar över sladdarna och slår ihjäl sig.

Nu blir det dock ingen tv tills detta okända problem är löst.

Sedan till nästa problem med all förbaskade snö...
Det har kommit hur mycket som helst men det finns inget att skotta med då någon skitstövel stulit snöskyffeln. vad ska jag skotta med? Nellys platsspade? och inte kommer man ut för att kunna köpa en ny om man inte kommer ut med bilen.

Eller bilen förresten...den som alla bromsskivorna var förstörd på?


Nu måste jag härifrån!!!! Gahhh...ILSKA!!!!  Ge mig en lägenhet i stan..jag passar helt enkelt inte för ett lugnt liv på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback