Är jag som alla andra?

Jag måste bekänna en sak...mycket motvilligt dock...
Jag tittar inte så mycket på tv som jag tidigare nämnt men kl 20.55 på Travel & Living går det varje dag ett program jag vill/måste se (inte på Greys kvällar dock) Nämligen "Little People big world". Programmet handlar om en familj där mamman och pappan samt ena sonen är dvärgar (eller vad är politiskt korrekt? småväxta? mycket korta?) och man får följa deras vardag i Usa. Ungarna går i bibelskola och serien dryper av moral då sonen som vad jag fattar är 17 år inte ens får vara själv med sin tjej på rummet...

Varför tittar jag då på detta? Ingen aning, det är ett begär..jag får inte nog av The Roloff Family..Jag frossar i det..och idag tog jag steget och sökte upp den officiella hemsida.

Bhuhu..vad är det som är fel på mig?? Bota mig!! Jag är besatt av dvärgar.

Efter the Roloffs kommer Miami Ink. som jag också ser...det känns inte lika rubbat.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag tycker faktiskt vissa dvärgar är söta.

Postat av: henny

haha..mja..charm skulle jag vilja ha det till.

2009-02-24 @ 20:54:58
URL: http://hennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback