What a night!!

Var ju ute igår, vilken toppen kväll. Vi började med att ta oss till O´Learys och eftersom det var tjejkväll hade dukat upp gratis lyxbuffé. Där hinkade vi i oss en vinflaska var!!!! Herrgud...sedan gick vi vidare till Harrys där Kodjo från P3 skulle ha stand up med några andra kollegor. Jag sa till tjejerna att vi måste fota oss med Kodjo och när vi kom fram stog han utanför och rökte så då fick vi vårat kort=) Han och de andra killarna var superbra. Efter det blev det mer vin och dans, visste inte att det var ett sådan jäkla drag på torsdagar. Jag hade jättekul måste jag säga och vi ramlade inte hem till Nina där jag sov förrän vid halv 2 tiden. Jag åkte hem med 8 bussen men då var jag kanske inte mitt piggaste men det var det väl värt. Det känns som jag lever igen och på Harrys fick jag lite efterlängtad uppskattning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback