Var ska jag bo?

hur ska man kunna hitta en lägenhet?  Jag har massor av poäng så jag kan skaffa mig en bra lägenhet genom Örebro Bostäder men hur ska man hinna titta på dem? Jag jobbar faktiskt heltid och alla visningar är på dagtid, jättekrångligt då jag inte kan vara borta hela tiden. Jag ska dessutom slösa bort mina 9års poäng så det ska ju till att det är i mitt tycke perfekt. Jag har kollat mest i ett område som heter Stjärnhusen som verkar idealiskt för barn med grönområden och dagis samt affär men ändå bara 15 min gångtid till jobbet. Ska se på en trea nu på måndag så håll tummarna för att den är bra nu, sen måste jag bara komma från villan men det är lättare sagt än gjort. Jag måste bestämma om jag låter Perra ta över huset eller om vi ska sälja det gemensamt, inte så lätt och veta vad som är bäst ekonomiskt.

Nåja, det får lösa sig. På Lördag har jag Henny dag så då ska jag hem till Nina och dricka lite vin och sedan kanske det blir fest då Malin på jobbet fyller 25år så det ser jag verkligen fram emot.

Nelly och Perra var till öronkliniken idag då vi tycker att hon hör lite dåligt och mycket riktigt hade hon vätska bakom trumhinnorna och nedsatt hörsel. Dessutom hittade de en pärla i örat som verkar legat där ett tag?!?! SKUMT..Själv sa hon att hon fått den i örat på dagis. Inte undra på att hon sagt Va? hela tiden. Har hon kvar vätskan om 3 månader kommer de sätta in rör i öronen då hon får öroninflammation hela tiden, det kanske är lika bra för både hon och vi lider ju av detta hela tiden. Caesar har blivit kallad till USÖ han med för att kolla varför han hostar så han kräks jämnt, de hade lite misstankar om astma men det hoppas jag verkligen inte att det är...det verkar inte vara mycket med oss...igår spydde dessutom Perra hela kvällen. Jag blev magsjuke paranoid men det verkade som en matförgiftning från hotellet han varit på med jobbet. nu är han bra och ingen annan verkar ännu ha blivit drabbad så..

Jag fick reda på en sak som verkligen gjorde mig förvånad i eftermiddags...jag kan inte säga mer än så pga det rör andra men jag känner mig lite chockad (jaja..man ska inte säga A och inte B men jag var tvungen att skriva ned det någonstan för jag tänker på det hela tiden)


Nej., nu ska jag nog snart få kidsen i säng så kan jag o perra kolla på Batman filmen, särkert kass men den måste ju ses. Det blir väl kanske en av de sista filmerna vi ser ihop så det kan ju lika gärna vara ngt kasst ...höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback