Här kommer då listan på rätt sätt

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag pluggade på Örebro Universitet, hade kommit tillbaka från Kanada och kände mig inte längre hemma i mitt eget land. Saknade Kanada och allt där något så fruktansvärt. Jag drömmer fortfarande om mina vänner där och att jag är tillbaka..trauma.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag var mammaledig med Caesar snart 1 år då, gick på öppna förskolan men började bli rastlös och längtade efter vuxna människor. Perra jobbade dygnet runt och jag var ensam jämnt, början till slutet för oss..
3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, ost, oliver, smågodis(måste hit iallafall) och vin..jo, det är snacks
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Usch..hmm..mest barnsånger tror jag...sedan kan jag nog eg hela texten till massor av sånger tex Sommartider men då måste jag höra melodin.

5) FYRA SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
ta med barnen och vänner  på roliga resor, köpa en BMW, flytta till en stad vid havet,shoppa ohämmat,
6) FYRA DÅLIGA VANOR
Feströker, cola light beroende, internet beroende, tänka att jag ska träna men inte göra det

7) FYRA SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Vara med mina barn,resa,gå på pubar, träffa vänner

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Haremsbyxor, för korta tröjor eller byxor, palestina sjal,moonboots

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Oj, smurfarna är ju roliga,playstation,lego,tågbana


Kommentarer
Postat av: Stina

Det är dags för en uppdatering ;) Kram och puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback