After work

Idag ska vi ha lite after work..Jag hoppas vi kommer iväg och ser Kodjo (måste kolla stavningen på namnet) från Morgonpasset som ståruppar på Harrys.

Jag jobbar ju inte längre på K3 utan vi har blivit uppköpta av Reffekt (se reffekt.com) och det tror jag kommer bli bra då vi får fokusera verksamheten på ett annat sätt. Det måste ju firas så det är dessutom kickoff på Fredag på jobbet men jag vet inte om jag komemr iväg ännu med tanke på kidsen samt att jag är ledig hela fredagen.

Annars ska det ju bli sol i helgen så då blir det grilla med Magnus och Jenny, premiär för i år och det ska bli sjuuukt gott =) Ska dick hålla mig till kött och sallad och nada sås eftersom operation bantning är på som vanligt. Det går bra och jag börjar känna mig hyfsat fräsch faktiskt =)

Våran har kommit på riktigt och veckan bjuder på ett fantastiskt väder!! Man blir riktigt munter msåte jag säga. Vad som också gör mig glad men som i grunden inte är lika roligt såklart är att jag fått remiss till karolinska sjukhuset för att ta reda på om jag bär på någon äcklig bröstcancer gen. Jag vill veta för att kunan styra mina val i livet på ett annat sätt.. så skönt med remiss som jag kämpat för ett år..in this case is ignorance NOT bliss som man säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback