Sångfågel

Nelly älskar förresten att sjunga men jag tror inte hon fattar alla texter till barnsångerna som för all del är en smula skumma ibland till exempel Bäbä. Bäbä vita lamm är ju en av hennes favoriter så jag frågade henne i morse vad hon ville äta? Svaret blev då -Helgdagsrock åt far?!..hmm..men Nelly sa jag då diplomatiskt..det kan man ju inte äta..vad vill du ha? Svaret kom genast i 150 decibel: -HEEEEELLGDAAAGSSSROCCCCKKKK ÅÅÅÅÅTTT FAAAR!!!! Suck....det blev leverpastejssmörgås som hon glatt åt upp..efter 10min ville hon ha en helgdagsrock till.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, sötisen! Saknar er och längtar till nästa helg då jag kommer och hälsar på igen! Kul att du kör igång med bloggen igen =) Kramar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback