semesterresa

Trots två småbarn verkar det som vi kommer utomlands i år. Perras mamma fyller 60år och tänker bjuda alla till Mallorca sista veckan i augusti, härligt härligt!!!! Konstigt nog kommer mamma vara där samtidigt dessutom i Alcudia dit vi också ska. Mamma och Stina ska förresten till Thailand om en månad...herregud vad avis jag är. Stina har ju rabatter på resor iom jobbet så den kostade knappt något...grrr...men jag får inte flyga så sent. Nästa år skall vi dock åka till mexico på liknande erbjudande minsann...får passa på medans Cesar åker gratis.

Vi skall snart ha kickoff på jobbet, skall visst bli en jättefest...men det skall erkännas att det inte är så spännande när man inte får dricka...jo..man har roligare med alkohol.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej hej!
Blir det hotellet jag tipsade om eller har ni hittat på något annat? Va kul att ni kommer bort! Blir nog ingen sommarresa för mig, vi ska storsatsa på Mexico till nästa vinter istället. Blir ju studieresa till våren ändå så.. Åh va jag saknar er! Å det värsta är att det är massa saker varje helg ända fram till påsk. Vill inte att Nelly växer för mycket mellan gångerna. Sötisen :) Men är ni hemma i påsk eller vill ni hellre att jag kommer helgen därpå eller nåt? KRAMAR!!!

Postat av: Najna

Hej gullet!! Ska du aldrig skriva något?? i miss you..det går så dåligt för oss när vi ska ses!! Nästa gång kommer jag hem i påsk..är du hemma då. Vi måste ses.. Puss

2007-03-02 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback