Bajs

Nelly utvecklas som tusan hos sin dagmamma och säger nya ord hela tiden. Det senaste är bajs! Igår på väg från dagmamman skrek hon baaaaajjjssss hela vägen hem. Jag skämdes så jag inte kunde gå in och handla. Igår var Alla Hjärtans Dag och jag fixade mysmiddag till Nelly och Perra, köpte även chokladbollar och vaniljhjärtan på Café Wasa...hjärtat var till Nelly men hon åt hellre upp min chokladboll. Perra kom hem med en jättefin vas med blommor så jag blev glad och lycklig. I helgen var vi förresten i Stockholm och smygstartade firandet av vår 2års förlovningsdag som var på alla hjärtans. Nelly fick dock vara hos farmor och farfar för annars hade det inte blivit fullt så romantiskt. Vi bodde på ett jättefint hotell i Nacka med badkar så vi spenderade mycket tid i badet då vi bara har dusch hemma. På söndagen gick vi i gamla stan några timmar innan vi åkte hem till Fjugesta igen.

Cesar växer och frodas, skönt att det bara är 13 v kvar nu för det börjar bli rätt tungt. Jag har varit sjukskriven en sväng för sammandragningar men nu verkar det vara en smula bättre...hoppas bara det håller i sig.

Vi har även fått en familjemedlem tillsedan sist...Kisse Lucy som vi räddat från avlivning, en arbetskollega som inte kunde ha henne kvar. Hon och Vincent kommer dock inte så bra överrens så vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback