Ännu en GI vecka slut

Denna vecka gick jag bara ned 1kg men det beror nog på massor av vin med Pauline på Pitchers i onsdags samt massor av vin med Nina och mina arbetskamrater i fredags. Perra som nu är en riktig hemmapappa har totalt sett gått ned hela 7kg!! men han vinar ju inte heller =) jag tror jag är en lyckligare mska. I söndags syndade vi lite och gjorde GI chokladmousse på 70% choklad och lite grädde till..ahhh..himmelskt. Imorrn skall jag till Stockholm med jobbet, visserligen bara en snabb visit men jättekul att komma till vår hufvudstad ändå. Har inte varit i stklm sedan innan graviditeten..blir väl dock knappast ngn shopping. Perra fyller år desutom på onsdag, han blir hela 24 år. Presenterna är fixade så det är skönt. Sedan fyller ju vår sessa ett år nästa måndag så på söndag skall jag ha barnkalas här..gahh..får se hur det slutar. Måste beställa någon mysig tårta från Sveas, som jag och Perra sedan inte får smaka på..ibland suger det med diet.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är väl inte så bara? SÅ länge det går åt rätt håll ska man vara nöjd..Och du man måste få unna sig.. annars orkar man inte hålla ut.. Kram På Dej... Fortsatt Lycka Till.. =) // Sofie

Postat av: henny

tack!=) ja lite roligt måste man ju få ha, i begränsad mängd! Nelly fyller ju ett år nu..blir fika hela helgen..gäller att tänka på ngt annat! Kram tillbax

2006-09-09 @ 09:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback