Får jag presentera....

pyret..Nellys lilla syskon som kommer  anlända förhoppningsvis i mitten på maj...(obs Nina..ingen på jobbet vet ännu så du får lova att inte andas på någon dag..vi skall erkänna i veckan)
Jag har mått uruselt hittills, illamående konstant som jag inte alls var med Nelly. Vi har varit i Linköping på Nupptest för att kolla risk för Downs. När jag kom dit var risken 1:500 men efter testerna så fick jag 1:11000 så det var skönt. Vi väljer att inte gå vidare med fostervattensprov eftersom testerna var så bra. Selbingsklinik i Linköping rekommenderas verkligen, fantastisk läkare och förvånansvärt bra bilder på någon som är49mm. Denna någon hoppas naturligtvis Perra nu är en pojke..hans älskade Caesar. För mig kvittar det bara barnet är friskt, Caesar namnet måste ännu en gång förhandlas.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh jag döööööör vad roligt!! jag ska ringa dig! bara så du vet så har jag ku länkat till dig så både hanna och Åsa har nog hittat till din blogg..Puss på dig

Postat av: henny

tack =) nu har jag berättat för Åsa iaf och hon dödade mig inte turligt nog! Efter denna är det dock stopp, perra vill ha löneökning så han har råd med sterilisering =)

2006-11-02 @ 11:37:03
Postat av: Hanna Ström

Grattis på er!!!!!!

2006-11-03 @ 23:40:28
Postat av: Anna

Men GRATTIS! Vad roligt, undra vad det blir. Ska ni ta reda på det? Kram Anna

2006-11-07 @ 09:39:59
URL: http://anna80s.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack alla! =)
Anna:ja, kan de se vill vi veta! Vet ni vad det blir? Inte långt kvar för dig!

2006-11-12 @ 19:15:04
Postat av: Anna

Nej vi vet inte, har ingen speciell känsla heller... Det får bli en överraskning. Ja nu är det bara 6 dagar kvar och jag ber på mina bara knän att det bara är 6 dagar var oxå. För nu orkar jag inte mer!!!!

2006-11-21 @ 11:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback