Lista

Man ska ju lista saker så nu när Perra har gått och hälsat på sin bror med Nelly i släptåg får jag någon minut själv. Tar samma lista som Ninak har i sin blogg, den var så skojs.
DAGENS:
klädsel:
blåa jeans,rosa linne, inga smycken förutom förlovningsringen då Nelly hänger sig i dem
frisyr: svans
låt: Crazy med Gnarls Barkley
tv: Klockan är ju inte så mycket så jag har bara sett nyheterna imorse samt ett gammalt reprisavsnitt av Fab5
vill ha: Nya byxor
sjuka: Ingen som jag känner.
tråkigaste: Mitt VISA kort fungerade inte på Lidl idag så med full kundvagn fick jag stå och skämmas till Perra kom efter 20min och betalade
roligaste: Att vi faktiskt åker till västkusten snart och att Perras semester började idag

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Me
såg dig gråta: Perra
fick dig att gråta: Hmm..när jag och Perra bråkade men det var ett tag sedan
fick dig att börja skratta: Nelly när hon idag fick syn på en katt i sin pekbok, skrek av glädje och pussade bilden
du gick på bio med: Perra men det var sjukt nog innan Nelly kom
du gick på stan med:Nelly och Perra (oj vilken variation på mitt privatliv)
skickade ett e-mail till dig: Min syster Stina (förutom all spam)
skickade ett sms till dig: Mamma

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Ja, senast i natt då Kissen Vincent skulle jama och bli klappad 04.00. Då fick han respass ut.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, turligt nog inte..i natt drömde jag om en okänd mördare..fast dagen är ju inte slut.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Nej
Danmark: Ja
Finland: Japp..i minus 25 grader
Island: Ja, mellan landat massor av gånger där
USA: Nej men innan jag dör
Tyskland: Japp
Frankrike: Ja
Spanien: Ja
Italien: Nej, men vill till Rom..alla vägar skall ju bära dit enligt ordspråket
Kroatien: Nej
Grekland : Ja, förlovade mig med ex på Kreta
Österrike: Nej
Schweiz : Nej
Thailand: Nej men ska,det ska jag se till
Kanada: Ja, bott i ett år
Brasilien: Nej
Belgien: Ja

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att något ska hända min familj
Vart vill du gifta dig: I kyrkan, storslaget..rosor, vit bil, pärlor, glitter..RUBBET!
Vem hatar du verkligen: Hatar vet jag inte..men starkt ogillande av ngra
Varit kär: Javisst
Har du ett jobb: Ja, gruppchef på SITEL
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja men gillar också vara ensam, det får man som förälder ge upp till en viss del
Är du ett hälsofreak: Nej men skulle vilja vara
Är du ensam nu: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: My hump eller vad den heter med Black Eyed Peas. Perra sjunger och dansar till den när ngt bra händer honom

FAVORIT:

Rum i huset: Sovrummet för sömn får jag förlite
Typ av musik: Mycket blandat..det mesta på listorna. När jag börjar tänka att Trackslistan är bonka bonka kan jag hälsa hem.
Parfym: Jean Paul Gaultier
Månad: Juli
Mat: Grillat
Dricka: Vitt vin
Godis: Choklad och skumbananer
Tidning: Mama
Film: Svårt..men Dirty Dancing har jag sett flest gånger av alla filmer
Skådis: Mikael Persbrandt
Djur: Hund

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Åhh ja..bikini, Polarn och Pyretkläder, mat på Lidl, inflyttningspresent till Magnus och Jenny
Varit sjuk: Nej
Sjungit: Ja, Trollmor och Imse Vimse för Nelly
Sagt "Jag Älskar Dig": 1 ggr till Perra 50ggr till Nelly
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Mina systrar och mamma..och brorsan då men vi hörs så sällan
Träffat någon ny: Nej det blir så jobbigt att bryta förlovning och sälja huset
Saknat någon: Min syster Stina (love u)

Kramat någon: Ja, på stan idag träffade jag Anna som skall ha en bebbe i nov så hon fick grattiskram
Kissed someone: Ja sambon o Nelly
Ätit: Macka, banan,persika,en hamburgare (nya superman hamburgaren på BK, tog pommes men lämnade dem)och två koppar kaffe. Snart ska vi äta räkor och kolla på nya favvoserien Rome


Kommentarer
Postat av: Stina

Här finns fultals uträkningen..

http://www.fultal.com/start.php

Vad blev ditt fultal? ;)

Nu ska jag hem från jobbet. KRAM!

Postat av: Bror

Bror borde namnas mer i bloggen sarskilt possitiva ordalag :p Snart ar vi i Sverige.

Sag hej till Perra och Nelly

Kram Bror

2006-07-14 @ 20:40:15
Postat av: Stina

Vissa människor värmer en djupt in i hjärtat :) Tack för att du finns! Love you too! Hoppas ni får en jättemysig helg å semester :) Kramar!

2006-07-14 @ 21:49:35
URL: http://stinakall.blogg.se
Postat av: ullis

Hehe, jag trivs med både svart och rosa, just nu är valet svart. Tror inte det reflekterar mitt humör särskilt iallafall, jag är mycket munter som vanligt, om den allmänna uppfattningen skulle innebära att svart betyder dåligt humör. :) Bloggen var grön strax innan du fick syn på den, omväxling förnöjer ;)

Jag ska säga att jag älskar dig också :) Hoppas du, Perra och Nelly får en toktrevlig semester tillsammans.

2006-07-15 @ 03:54:30
URL: http://eldrimner.blogg.se
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:49:06
Postat av: virgilio

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

2007-02-23 @ 02:12:41
Postat av: cavalli

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

2007-02-24 @ 23:24:30
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback