Ultraljud

Nu på fredag skall vi på ultraljud för nya bebben. Jag hoppas allt är bra och att vi får reda på könet. Att killen är med på UL är ensjälvklarhet tycker jag men Perra hade lyckats boka in jobb i köpenhamn på fredag. Jag blev galen av ilska att han inte ens kunde hålla reda på datum för ngt så viktigt. N u lyckades han boka om efter mycket krångel så friden har åter sänkt sig på Villagatan. Ul skall göras i Karlskoga då jag vägrar föda i Örebro igen. BB i örebro är hemskt. Sist fick Perra inte stanna kvar trots massor av lediga rum och trots att jag inte sovit på 3 dygn samt avr rejält sydd. De sa bara- man blir trött av att föda. herrgud..det var ju tomt på BB men av princip skulle jag lämnas ensam. Eftervården skall vara mycket bättre i karlskoga, men maj är ju tyvärr en populär barnafödande månad så vi får väl se hur det blir. Jag vill stanna så lite som möjligt, kan omöjligt sova på sjukhus. Jag har redan börjat kolla på syskonvagn. Vill inte ha en sådan där stor bred fulsak som man inte ens kan gå och handla med så det får bli en Phil&teds. Kostar dock 6000kr vilket fick Perra att må illa.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej gumman! Va spännande om dom kan se könet redan. Tänker på er hela tiden. Så synd om lilla Nelly som haft ont i öronen. Vården i det här landet har verkligen sina brister. Vet du, jag har vunnit presentkort på jobbet idag. 500 kr. Har tagit mest vipsamtal i landet under novembermånad (support åt resebyråernas personal) Wee! Inte helt fel faktiskt. Längtar till jul då jag får hälsa på. Och så ber jag till gud att Nelly inte är rädd för mig.. Puss å kram! Ha det bra!

Postat av: Nina

Förlååååååt för att jag strular till saker här borta så din man måste komma hit och lämna dig ensam=) Tur att han kunde ändra så han kan vara med på ultraljudet!!!! Vad tråkigt att nelly är sjuk..hoppas hon blir bättre och att det går bra på ultraljudet=) Vi ses ju snart!! Puss

2006-12-05 @ 15:25:45
URL: http://ninak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback