Västkusten igen

Imorgon drar vi till västkusten för att suga det sista ur sommaren, hoppas på ett sista dopp i havet. Vi skall även på kräftskiva i Kungshamn. Som alla vet så är snaps och medföljande bakfylla en vidrig kombination med en morgonpigg Nelly kl05.00 så hon får bo hos farmor och farfar. Vi har aldrig lämnat henne så länge så jag är lite nervös för hur det skall gå. Mitt sug på att få sova mer än 3 timmar i sträck övervinner dock alla farhågor. Vi är ju mopsvakter denna vecka så Noppe får följa med ned till kusten, men gud nåde honom om han väcker mig innan 09.00, då blir han svanslös på 3 röda sekunder. Just nu har jag ett väldigt jobb här med en aktiv Nelly och en aktiv och svartsjuk mops. Så fort jag grejar med eller matar Nelly skall Noppe klämma sig emellan..så liten och så sotis, nu vet jag hur det är att vara tvåbarnsmor.flås

Kommentarer
Postat av: Nina

åh vad mysigt...Hoppas ni får det härligt OCH att du får sova ut ordentligt=) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback