Hemma igen

Vi är hemma igen efter 2 veckor i husvagn i Strömstad. Vädret har varit helt kanon och jag är brunare än någonsin, till och med Perra skiftar lite mer i brunskärt..inte grisskärt längre. Nelly gillade dock inte att sova i husvagnen så nu när jag kom hem så fick jag semester genom att hon sov..så att jag också kunde sova. Havsluften måste ha gjort henne gott då hon på dessa dagar lärt sig att ställa sig upp så nu står hon med stöd samt kan gå med sin Mickivagn. 2 tänder passade också på att göra entré i husvagnen så nu är de 5st totalt. Vi har badat, solat och shoppat, jag fick äntligen köpa blöjhinken Sangenic. Perra har dragit på inköpet och hela tiden sagt senare, Nellys bajsblöjor i 30grader värme fick honom att tänka om...bättre sent än aldrig. Vi fick besök av Magnus och Jenny som kom ner några dagar och sov i förtältet, efter att blivit väckta i 3 dagar i sträck av Nelly kl 06.30 for de dock hem. Längre redogörelse av händelser i Strömstad kommer senare för nu måste jag laga lite fisk till lunch här. Ha det gott alla så länge.

Kommentarer
Postat av: Stina

Äntligen åter på bloggen :) Ska med nöje läsa.. väckas av Nelly 06.30 *fnys* Det är väl inget, dom borde prova sådär 5.40 ;) Nädå :) Låter som ni haft härligt. Jag har inte märkt att det varit sommar ja.. Men förhoppningsvis blir det lite sommar när jag ska hälsa på i Fjugesta :) Sen så ska jag ju trots allt åka bort 27 augusti med :) Längtar efter er supermycket. Nelly är så söt, vill bara pussa sönder henne. Vi ses om 1½ vecka! *kramar*

Postat av: Nina

Åh vad hærligt ni verkar ha haft det..puss

2006-08-02 @ 17:39:44
URL: http://ninak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback